سنگ های مرمریت در دکوراسیون داخلی

سنگ های مرمریت در دکوراسیون داخلی

استفاده از سنگ های مرمریت در دکوراسیون داخلی امروزه بسیار رواج یافته است.
با  توجه به ظاهر صیقلی و آینه ای این سنگها، از آنها برای محیط های شیک همچون لابی هتل ها، تالارها و … بیشتر استفاده می شود.

در ادامه برخی از ایده های این نوع دکوراسیون شرح داده می شود. استفاده از سنگ های مرمریت در دکوراسیون داخلی از دیرباز وجود داشته است

استفاده از سنگ های مرمریت در دیوار و کف

زمانیکه صحبت از استفاده از سنگ های مرمریت در دکوراسیون داخلی می شود اولین گزینه ای که به ذهن می رسد، استفاده از آنها در کف و دیوار است. نکته مهمی که در این رابطه باید در نظر گرفت این است که اگر شما فضای داخلی و کف را با سنگ مرمریت دکور نمایید، منجر خواهد شد که محیط تیره به نظر برسد. لذا پیشنهاد می شود که یکی از گزینه های کف یا دیوار را از مرمر بپوشانید در این صورت شما می توانید یکی از این دو مورد را عناصر مدرن همچون چوب تلفیق نموده و ظاهر زیباتری به محیط دهید.
امروز استفاده از سنگ های مرمریت در دکوراسیون داخلی در بخش هایی همچون کفپوش سرویس های بهداشتی و دیوار آشپزخانه ها بسیار کاربردی است.

استفاده از سنگ های مرمریت در دکوراسیون داخلی نیاز به دقت نظر دارد. سنگ های مرمر عموما دارای نقش های مختلفی است. به همین دلیل تلاش نمایید تا در زمان اندازه گیری برآورد دقیقی از میزان سنگ مورد نیاز خود داشته باشید. سنگ مرمر دارای مقاومت بالایی است لذا از این مورد برای کانتر آشپزخانه ، میز پذیرایی و مواردی از این قبیل می توان استفاده نمود. در نظر داشته باشید که استفاده از سنگ های مرمریت در دکوراسیون داخلی منجر می شود تا آن منطقه کانون توجه قرار گیرد. یکی از مواردی که استفاده از سنگ های مرمریت در دکوراسیون داخلی را رایج نموده است به این خاطر است که پاکیزگی مرمر بسیار آسان است. بسیاری از بانوان از مرمر برای جبران نور کم محیط استفاده می نمایند.


ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.